اصلاح ماده (1) آیین‌نامه اجرایی قانون ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت

مصوب 1399/10/17 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه 1399/10/17 به پیشنهاد شماره 90287 مورخ 1399/2/30 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

در ماده (1) آیین‌نامه اجرایی قانون ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت، موضوع تصویب نامه شماره 222168‏ /ت43616ه- مورخ 11‏ /11‏ /1388 پس از عبارت "شاغلین رشته شغلی فوریت های پزشکی" عبارت "و آزمایشگاه های تشخیص طبی" اضافه می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور - اسحاق جهانگیری

دریافت فایل پی‌دی‌اف