ایجاد تسهیلات آموزشی برای دانش آموزان مناطق آسیب دیده در زلزله استان خوزستان

مصوب 1382/11/14 شورای عالی آموزش و پرورش

به منظور ایجاد تسهیلات مناسب برای دانش آموزان مناطق آسیب دیده در زلزله استان خوزستان در سال تحصیلی 83-82، شورا مقرر می دارد:

1-دانش آموزان پایه های اول، دوم و سوم متوسطه که به علت مشکلات ناشی از وقوع زمین لرزه و مهاجرت خانوده موفق به شرکت در امتحانات داخلی نوبت اول نشده اند، در اولین فرصت با توجه به برنامه تنظیمی که از طرف سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان اعلام می‌گردد، در امتحانات مربوط شرکت نمایند.

2-دانش آموزان پایه سوم متوسطه که موفق به شرکت در امتحانات نهایی نوبت دی ماه 82 نشده اند، می‌توانند طبق برنامه تنظیمی و سئوالات طراحی شده توسط سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان (اعم از سالی واحدی و نیمسالی واحدی) در یک نوبت امتحانی شرکت کنند. بدیهی است نمرات ماخوذه در نوبت مذکور به جای نوبت دی ماه 82 منظور خواهد شد.

تبصره - دانش آموزانی که در امتحانات روزهای 17 و 20 و 22 دی ماه 82 شرکت نموده‌اند لیکن به لحاظ وقوع زلزله در روز مذکور موفق به اتمام امتحان خود نشده اند در صورتی که مراتب مورد تایید رئیس حوزه اجرا باشد (با توجه به فهرست مشخصات اینگونه افراد) می‌توانند از مزایای بندهای فوق الذکر استفاده نمایند.

موضوع: ایجاد تسهیلات آموزشی برای دانش آموزان مناطق آسیب دیده در زلزله استان خوزستان در ششصد و نود و هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 14 / 11 /82 به تصویب رسید. صحیح است به مورد اجرا گذاشته شود.

مهدی نوید
دبیر شورا
مرتضی حاجی
رئیس جلسه