خروج آقای نورمحمد پسر غلام مقیم چاه بهار از تابعیت ایران

مصوب 1315/01/31 هیات وزیران

هیات وزرا در جلسه 31 فروردین ماه 1315 نظر به پیشنهاد نمره 4941 وزارت امور خارجه تصویب نمودند که نور محمد پسر غلام مقیم چاه بهار که از کرمیهائیست که عده از انها سابقا ز تابعیت دولت شاهنشاهی خارج شده اند و دارای یک پسر ده ساله و یک دختر سه ساله است از تابعیت ایران خارج شود.

دریافت فایل پی‌دی‌اف