اخذ مبلغ پنجاه میلیارد ریال از اعتبار موضوع تبصره 22 قانون بودجه سال 1366 از محل تسهیلات اعتباری سیستم بانک توسط وزارت امور اقتصادی و دارائی با رعایت مقررات این تصویبنامه

مصوب 1366/05/07 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1366/5/7 بنا به پیشنهاد شماره 5481-33 مورخ 1366/4/27 وزارت برنامه وبودجه و به استناد بند "ج" تبصره22 قانون بودجه سال 1366 کل کشور تصویب نمودند:

1-وزارت امور اقتصادی ودارائی نسبت به اخذ مبلغ پنجاه میلیارد (000/000/000 /50)ریال از اعتبار موضوع تبصره فوق از محل تسهیلات اعتباری سیستم بانکی طبق مقررات مربوطه اقدام نماید.

2-پیشنهاد دستگاه اجرایی ذیربط برای استفاده از اعتبار فوق پس از تایید وزارت برنامه وبودجه در قالب موافقتنامه اصلاحی طرح مربوطه و براساس تخصیص اعتبار، پس از مصرف اعتبارات مصوب سال جاری به مرحله اجراء درخواهد آمد.

3-وزارت امور اقتصادی و دارائی مکلف است پس از ابلاغ بودجه سال 1367 کل کشور راسا" نسبت به واریز اعتبار استفاده شده و کارمزد مربوط از محل اعتبار سال 1367 طرحهای ذیربط اقدام و نتیجه را به وزارت برنامه وبودجه اعلام دارد.

میرحسین موسوی
نخست وزیر

دریافت فایل پی‌دی‌اف