قانون تشکیل بخش هرمز

مصوب 1380/05/14 مجلس شورای اسلامی

ماده واحده - به دولت اجازه داده می‌شود جزیره هرمز در خلیج فارس را به عنوان واحد بخش در سازمان تقسیمات کشوری منظور و در آن بخشداری ایجاد و تاسیس نماید. بخش هرمز تابع شهرستان قشم استان هرمزگان خواهد بود.

تبصره - تعیین محدوده و هر گونه تغییرات بعدی در این بخش تابع قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری است.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ چهاردهم مرداد ماه یکهزار و سیصد و هشتاد مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 1380/5/24 به تایید شورای نگهبان رسیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی- مهدی کروبی

دریافت فایل پی‌دی‌اف