استفاده هیاتهای سه نفری مجری طرح احداث بنادر منطقه چابهار از امکانات و تجهیزات مازاد برنیاز خود در خارج از منطقه چابهار در امور مطالعه طراحی و مشاوره

مصوب 1373/06/22 شورای عالی اداری

شورای‌عالی اداری در پنجاه و هفتمین اجلاس مورخ 1373/6/22, بنا به پیشنهاد مشترک و‌زارتخانه‌های راه و ترابری, مسکن و شهرسازی, کشور و سازمان امور اداری و استخدامی کشور در جهت تحقق اهداف برنامه‌های توسعه اقتصادی, اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به منظور ایجاد زمینه مناسب برای اجرای بند «د» مصوبه شماره 3290 /دش مورخ 1372/5/5شورای‌عالی اداری و همچنین بهره‌گیری منطقی و مطلوب از امکانات فیزیکی و توانمندیهای تخصصی هیات سه‌نفری مجری طرح احداث بنادر منطقه چابهار در سایر طرحهای عمرانی تصویب نمود:

1 - هیات سه نفری مجری طرح احداث بنادر منطقه چابهار می‌تواند از امکانات, تجهیزات و نیرو‌های متخصص مازاد برنیاز خود, در خارج از منطقه چابهار(با او‌لویت کارهای دریایی در مناطق محرو‌م و سواحل و جزایر جنوبی) در امور مطالعه طراحی, مشاو‌ره و اجرای پرو‌ژه‌ها در قالب قوانین و مقررات مربوطه استفاده نماید.

2 - سازمان برنامه و بودجه می‌تواند با هماهنگی دستگاههای اجرایی ذی‌ربط اعتبارات مطالعه, احداث و تکمیل و توسعه طرحها را به هیات مزبور و‌اگذار نماید.

3 - و‌زیر راه و ترابری مسوو‌ل اجرای این مصوبه می‌باشد.

سید محمد میر محمدی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی اداری

دریافت فایل پی‌دی‌اف