چون از قرار راپورت جنرال قنسولگری دولت علیه در بغداد محّل سکونتی در تیروق برای مامور مقیم آنجا موجود نیست و لزوم اعزام مامور بنقطه مذکور ساختن محلی برای سکنای او مستلزم خواهد بود هیات وزراء در جلسه 4 عقرب تخا قوی ئیل 1300 تصویب نمودند مبلغ یکصد و سی تومان مخارج بنای سه اطاق و یک دالان در تیروق برای مامور جنرال قونسولگری پرداخت و به وسیله اداره گمرک قصر شیرین صرف بنای مزبور بشود.
پرداخت مخارج بنای یک ساختمان جهت مامور جنرال قنسولگری بغداد
مصوب 1300/08/04 هیات وزیران