فارغ التحصیلان دوره راهنمائی تحصیلی برای سالهای تحصلی 70-69 و 71-70 در صورتی میتوانند در شاخه ادبیات و علوم انسانی دوره متوسطه ثبت نام نماینده که شرایط بند ب ماده یک آیین نامه پذیرش فارغ التحصیلان دوره سه ساله راهنمائی تحصیلی در دوره متوسطه مصوب چهارصدوسی و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 26/9/66 را کسب نموده باشند و از سال تحصیلی72-71 علاوهبر کسب شرایط مذکور مجموع نمرات (خرداد یا شهریورماه) سه درس تاریخ، جغرافی و تعلیمات اجتماعی آنها در سه پایه تحصیلی دوره راهنمائی بدون ضریب کمتر از 90(نود) نباشد.»
موضوع: نحوه ادامه تحصیل فارغ التحصیلان دوره سه ساله راهنمائی تحصیلی در رشته ادبیات و علوم انسانی در پانصدوششمین و پانصدوبیست و چهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 3 /2 /69 و 22 /1 /70 به تصویب رسید.صحیح است بمورد اجراء گذارده شود.
محمد علی نجفی
وزیر آموزش و پرورش