هیات وزیران در جلسه مورخ 1338/3/24 تصویب نمودند که از اول خردادماه 38 ماهی یکهزار ریال در وجه سرباز بازنشسته مصیب شهرکی از محل اعتبارات سال جاری دولت به عنوان کمک و مساعدت پرداخت شود.
از طرف نخست وزیر- اشرف احمدی.
هیات وزیران در جلسه مورخ 1338/3/24 تصویب نمودند که از اول خردادماه 38 ماهی یکهزار ریال در وجه سرباز بازنشسته مصیب شهرکی از محل اعتبارات سال جاری دولت به عنوان کمک و مساعدت پرداخت شود.
از طرف نخست وزیر- اشرف احمدی.