هیات وزیران در جلسه مورخ 25 / 3 / 336 بنا بر پیشنهاد شماره وزارت بازرگانی تصویب نمودند وسایط نقلیه که اتباع خارجه بدون انتقال ارز همراه میآورند و یا در ایران خریداری و در موقع مراجعت بخواهند همراه ببرند به شرط اینکه جنبه تجاری نداشته باشد و همچنین اتومبیلهای متعلق بنمایندگان خارجی به شرط معامله متقابل با تشخیص وزارت بازرگانی خروج آن بدون سپردن پیمان ارزی از کشور مانعی نخواهد داشت.
از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی.