هیات وزیران در اجرای ماده 25 قانون جنگلها و مراتع کشور مصوب 22 تیر ماه 1338 به پیشنهاد شماره 4455 /س ج مورخ 12 /3 /41 وزارت کشاورزی در جلسه مورخ 9 /7 /41 تصویب نمودند که ماده 4 آیین نامه قانون جنگلها مصوب 3 /10 /39 به شرح زیر تغییر و اصلاح گردد. ماده 4) سازمان جنگلبانی میتواند مدت استحصال و خروج مواد مستحصله از جنگل مندرج در پروانه هائی که از طرف آنسازمان صارد شده و یا میشود در صورت وجود دلیل موجه به مدتی که مقتضی بداند تمدید نماید.
از طرف نخست وزیر