اجازه استخدام کارمند مورد نیاز وزارت بهداری

مصوب 1337/07/23 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1337/7/23 بنا به پیشنهاد شماره 19271 مورخ 1337/7/21 وزارت بهداری تصویب نمودند که وزارت بهداری به منظور تکمیل کادر بهداشتی و درمانی خود کارمندان مورد نیاز را با رعایت مفاد قوانین مصوب 23 آذر ماه 1336 (1) و 27 خرداد ماه 1337 (2) به شرح زیر در صورت وجود پست و اعتبار لازم استخدام نماید.


بهدار

یکصدنفر

دستیار

چهل نفر

پزشک دیپلمه

پنجاه نفر

پرستار یکم

بیست و پنج نفر

پرستار و مامائی روستائی

بیست نفر

راننده

سی نفر
ضمناً به وزارتخانه مزبور اجازه داده میشود جانشین کارمندان و خدمتگزارانی که طبق قوانین فوق الذکر برای مشاغلی که در همان قوانین اشاره شد استخدام نموده و به عللی از کاربر کنار و یا فوت و یا بازنشسته میشوند از بین داوطلبان واجد شرایط با رعایت کامل مقررات و قوانین فوق الذکر استخدام نماید.

از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی