از وزارت جلیله پست و تلکراف [تلگراف] و تلفن اشعار میدارند اغلب از مراسلات را که از طرف دوائر دولتی به اداره ایالیت پست طهران ارسال میشود شفارشی[سفارشی] مینمایند و اینکار مستلزم صرف اوقات بیشتری بوده و مقدار زیادی هم اوراق و دفاتر بمصرف رسیده و به علاوه برای کارهای عادی مجالی باقی نمی ماند لازم است من بعد از سفارشی نمودن مراسلاتی که دارای مطلب مهمی نیستند خود داری نموده غیر سفارشی ارسال دارید.
داورمهر وزارت عدلیه اعظم