بلامانع بودن استفاده از خدمات افراد بازنشسته در وزارتخانه های معادن و فلزات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مصوب 1369/06/14 کمیسیون امور اجتماعی هیات دولت

اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی عیات دولت در جلسه مورخ 1369/6/24 با توجه به اختیارات تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 /ت 756 مورخ 1368/9/4 به استناد ماده (8) قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی مصوب 1366 تصویب نمودند استفاده از خدمات افراد بازنشسته به شرح زیر از تاریخ 1369/1/1 لغایت 1370/6/31 در دستگاههای مذکور، با رعایت سایر مقررات مربوط بلامانع می‌باشد.

1 - دو نفر افراد بازنشسته ء موضوع نامه شماره 19649 /100 مورخ 1369/6/7 وزارت معادن و فلزات، در آن وزارت

2 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 60205 مورخ 1369/6/7 وزارت کار و امور اجتماعی، در آن وزارت.

3 - سه نفر افراد بازنشسته موضوع نامه های شماره 8856 /الف مورخ 1369/6/3 و شماره 9561 /الف مورخ 1369/6/3 و شماره 7471 /الف مورخ 1369/5/22 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ترتیب در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمانهای منطقه ای بهداشت و درمان استانهای آذربایجانشرقی و کرمان.

این تصویبنامه در تاریخ 1369/6/21 به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف