هیات وزیران در جلسه مورخ 16 /4 /37 نظر بعلاقه مشترک دولتین ایران و ژاپن به بسط روابط اقتصادی و فنی فیمابین دو کشور تصویب نمودند که جناب آقای مهندس شریف امامی وزیر صنایع و معادن به نمایندگی از طرف دولت شاهنشاهی موافقت نامه همکاری و اقتصادی و فنی ایران و ژاپن را امضا و با نماینده دولت ژاپن مبادله نماید.
نخست وزیر