قانون راجع باصلاح تبصره ماده 3 قانون استخدام پرستار و ماما و کارمند فنی مصوب 1338/12/12

مصوب 1343/08/21 مجلس شورای ملی

ماده واحده - تبصره ماده 3 قانون استخدام پرستار و ماما و کارمند فنی مصوب 12 /12 /38 به شرح زیر اصلاح میشود:
تبصره - وزارت بهداری مجاز است تا پنجاه درصد از فارغ التحصیلان آموزشگاههای پرستاری مراکز و خارج از کشور و تا بیست درصد از فارغ التحصیلان آموزشگاههای پرستاری مرکز استان و شهرستان ها را که در اختیار وزارت بهداری قرار میگیرند در بیمارستان های مرکز به کار گمارد و پس از حداکثر چهار سال به منظور خدمت خارج از مرکز به شهرستانها اعزام دارد و همچنین مجاز است پرستاران شاغل فعلی در بیمارستانهای مرکز را تا آخر سال 43 در مرکز نگاهداشته و پس از آن با رعایت مقررات مربوط بخدمت خارج از مرکز بشهرستان ها اعزام نماید.

قانون بالا مشتمل بر یک ماده که لایحه آن به موجب ماده واحده مصوبه بیستم آذرماه 1342 تقدیم و در تاریخ روز 4 شنبه سیزدهم آبان ماه یکهزار و سیصد و چهل و به تصویب مجلس سنا رسیده بود در جلسه روز 5 شنبه بیست و یکم آبان ماه 1343 به تصویب مجلس شورای ملی رسید.

رئیس مجلس شورای ملی - مهندس عبدالله ریاضی

دریافت فایل پی‌دی‌اف