هیات وزیران در جلسه مورخ 13 /11 /331 بنا به پیشنهاد شماره 2696 /25506 مورخ 2 /11 /31 وزارت امور خارجه با خروج آقای مصطفی عسیران از تابعیت شاهنشاهی موافقت نمودند.
از طرف نخست وزیر - جمال ملکوتی
هیات وزیران در جلسه مورخ 13 /11 /331 بنا به پیشنهاد شماره 2696 /25506 مورخ 2 /11 /31 وزارت امور خارجه با خروج آقای مصطفی عسیران از تابعیت شاهنشاهی موافقت نمودند.
از طرف نخست وزیر - جمال ملکوتی