مکلف ساختن وزارتخانه ها و موسسات دولتی به هدایت خدمتگزاران و مستخدمین سرپائی بیسواد خود به کلاسهای مبارزه با بیسوادی

مصوب 1335/07/18 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 18 /7 /35 بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ تصویب نمودند:

وزارتخانه ها و موسسات دولتی موظفند بمحض اینکه کلاسهای مبارزه با بیسوادی در هر محل دائر شد خدمتگزاران و مستخدمین سرپائی بیسواد خود را بکلاسهای مزبور هدایت نمایند و موجباتی فراهم آورند که با طی دوره های تحصیل در کلاسهای اکابر خواندن و نوشتن را بقدر کافی یاد بگیرند.

دریافت فایل پی‌دی‌اف