هیات وزیران در جلسه مورخ 18 /7 /35 بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ تصویب نمودند:
وزارتخانه ها و موسسات دولتی موظفند بمحض اینکه کلاسهای مبارزه با بیسوادی در هر محل دائر شد خدمتگزاران و مستخدمین سرپائی بیسواد خود را بکلاسهای مزبور هدایت نمایند و موجباتی فراهم آورند که با طی دوره های تحصیل در کلاسهای اکابر خواندن و نوشتن را بقدر کافی یاد بگیرند.