هیات وزیران در جلسه مورخ 1339/2/3 تصویب نمودند نظر به اینکه به مناسبت ورود شخصیت های خارجی که در سال گذشته بایران امده و در اصفهان به وسیله تیمسار سرتیپ فرزانگان استاندار استان دهم از آنها پذیرائی به عمل آمده و متحمل مخارجات زیادی شده اند مبلغ دویست هزار ریال (000/200ریال) به عنوان پاداش در وجه ایشان پرداخت شود
از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی