بلامانع بودن استفاده از خدمات تعدادی افراد بازنشسته در وزارت معادن و فلزات - دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی - وزارت مسکن و شهرسازی و جهاد سازندگی قزوین

مصوب 1370/06/13 کمیسیون امور اجتماعی هیات دولت

اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه مورخ 1370/6/13 با توجه به اختیارات تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 /ت 756 مورخ 1368/9/4) و به استناد ماده (8) قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی مصوب 1366 تصویب نمودند:
استفاده از خدمات افراد بازنشسته به شرح زیر در دستگاههای مذکور از تاریخ 1370/6/27 لغایت پایان سال 1371 با رعایت سایر مقررات مربوط بلامانع می‌باشد.
1 - دو (2) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه شماره 17396 / 100 مورخ 1370/6/2 وزارت معادن و فلزات، در آن وزارت.
2 - چهارده (14) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه های شماره 5476 مورخ 1370/5/28، شماره 5741 مورخ 1370/6/3 و شماره 5495 مورخ 1370/5/28 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمان منطقه ای بهداشت و درمان استان خراسان.
3 - نوزده (19) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه شماره 5562 /3 مورخ 1370/5/3 وزارت مسکن و شهرسازی، در آن وزارت.
4 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 5956 /10 / و مورخ 1370/5/22 وزارت جهاد سازندگی در سازمان جهاد سازندگی قزوین.

این تصویبنامه در تاریخ 1370/6/27 به تائید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

معاون اول رئیس جمهور- حسن حبیبی

دریافت فایل پی‌دی‌اف