هیات وزیران در جلسه مورخ 1385/12/24 که در مرکز استان یزد تشکیل گردید، موافقت نمود:
سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موظف است با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با رعایت مقررات قانونی، نسبت به موارد زیر اقدام نماید:
1- اختصاص مبلغ نه میلیارد (000ر000ر000ر9) ریال جهت تبدیل (45) ایستگاه تک برنامه ای و دو برنامه ای به چهار برنامه ای به نسبت مساوی از محل اعتبارات سازمان صدا و سیما و استانی در سال 1387.
2- تجهیز و راه اندازی شبکه ملی از محل اعتبار سازمان صدا و سیما حداکثر تا پایان سال 1387.
3- اختصاص مبلغ سیزده میلیارد (000ر000ر000ر13) ریال جهت توسعه شبکه خبری آموزش، قرآن و استانی در ایستگاههی حاجی آباد (2 کیلو وات) تفت، مهریز- بافق- طبس (200 وات) خاتم و ابرکوه (50 وات) تا پایان سال 1387 و اختصاص همین میزان نیز از اعتبارات استانی.
4- راه اندازی تعداد (8) فرستنده (200 وات) اف. ام تا پایان شهریور ماه 1387 استان.
5- پیش بینی اعتبار توسعه و ایجاد فضای مورد نیاز (2500 متر مربع) تولید شبکه استان و احداث یک استودیوی تولید تلویزیونی و یک استودیوی تولید رادیویی در سال 1387 از محل منابع داخلی.
6- اختصاص مبلغ شش میلیارد (000ر000ر000ر6) ریال از محل اعتبارات استانی جهت راه اندازی فرستنده شبکه رادیو سراسری در اردکان یزد و تامین تجهیزات جانبی.
7- راه اندازی اتوماسیون صدا و تصویر شبکه استانی یزد و اتصال مرکز به شبکه اینترنت بین المللی تا پایان سال 1386.
8- اختصاص مبلغ سه میلیارد (000ر000ر000ر3) ریال برای یک دستگاه واحد سیار رادیویی مرکز یزد از محل اعتبارات نهاد ریاست جمهوری در سال 1386.
پرویز داودی - معاون اول رئیس جمهور