ماده واحده) به ماده 74 قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی تبصره ذیل اضافه میشود:
تبصره) استفاده از حقوق بازنشستگی سنواتی در مورد افسران و کارمندانی که قبل از فروردین ماه37 بازنشسته شده و همچنین افسران وکارمندانی که بعداً بازنشسته میشوند و از حقوق سنواتی تمام مدت خدمت استفاده نکردهاند منوط به پرداخت کلیه کسور بازنشستگی حقوق سنواتیاست.
مبداء استحقاق دریافت حقوق بازنشستگی سنواتی تاریخی است که تمام کسور بازنشستگی خدمت گذشته را پرداخت نموده یا بپردازند. افسران وکارمندان شاغل که کلیه کسور بازنشستگی سنواتی را نپردازند فقط برای مدتی که کسور مزبور را پرداختهاند حقوق بازنشستگی مذکور در این تبصره رادریافت خواهند نمود.
فوق که مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره است در جلسه هجدهم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و سی و هفت به تصویب مجلس شورای ملی رسید.
مجلس شورای ملی - رضا حکمت
لایحه فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه روز چهارشنبه هفتم خرداد ماه 37 شمسی به تصویب مجلس سنا رسیده است.
رئیس مجلس سنا - محمد علی وارسته