هیات وزیران در جلسه 30 شهریور ماه 1326 بنا به پیشنهاد شماره 54673 -3575 وزارت کشور تصویب نمودند که دهستان جعفرآباد ساوه تبدیل به بخش و تابعه آنشهرستان گردد.
از طرف نخستوزیر
هیات وزیران در جلسه 30 شهریور ماه 1326 بنا به پیشنهاد شماره 54673 -3575 وزارت کشور تصویب نمودند که دهستان جعفرآباد ساوه تبدیل به بخش و تابعه آنشهرستان گردد.
از طرف نخستوزیر