هیات وزیران در جلسه 1331/2/10 بنا به پیشنهاد وزارت دارائی تصویب نمودند اضافه حقوق سال 1330 مستخدمین جزء و دون پایه که طبق قانون مصوب اسفند 1326 احکام آنها در سال مزبور صادر شده از اول اسفند 1330 اجراء و مبلغ اضافه حقوق ماه اسفند 1330 به مناسبت مضیقه مالی تا پایان دوره عمل مالی سال مزبور (آخر خرداد ماه 1331) و اضافه سال 1331 تا چند ماه دیگر که گشایشی در وضع خزانه کشور حاصل شود پرداخت نمایند.
اضافات مذکور بابت اسفند ماه 1330 از محل صرفه جوئی اعتبارات قسمت کارگزینی در بودجه های مربوطه و از فروردین 1331 از درآمد عمومی جاری کشور پرداخت و در بودجه امسال اعتباری که لازم است منظور خواهد شد.
ازطرف نخست وزیر