هیات وزیران در جلسه 17 تیر ماه 1326 بر طبق پیشنهاد شماره 4137- 1326/4/13 وزارت فرهنگ و موافقت شماره 1501-1326/2/23 وزارت دارائی تصویب نمودند که از 24 نفر دانشجویان آذربایجانی بیبضاعت که فعلاً در دانشکدهها مشغول تحصیل میباشند مطابق صورت ضمیمه استثناناً در سال تحصیلی 1326-1325 ماهانه دریافت نشود.
از طرف نخستوزیر