هیات وزیران در جلسه مورخ 1335/12/27 بنا به پیشنهاد وزارت امور خارجه تصویب نمودند که طبق بند سه از ماده 19 جهت آقایان تیمسار سرتیپ ثقفی- سرکار سرهنگ دوم وشمگیر- رفعتی افشار- عباس گیلانشاه- و امیر ناصر دیبا ملتزمین والا حضرت شاهپور غلامرضا پهلوی گذرنامه خدمت صادر گردد.
از طرف نخست وزیر