درخواست جبران خسارت در بزه استفاده از انشعاب غیر مجاز آب

خلاصه متن: برای دسترسی به تمام قسمت‌ها، لطفاً وارد شوید یا ثبت‌نام کنید .

تاریخ دادنامه قطعی: 1395/02/26
شماره دادنامه قطعی: ---

پیام: صدور حکم به جبران خسارت در بزه استفاده از انشعاب غیرمجاز آب، مستلزم تقدیم دادخواست حقوقی است.

رای دادگاه بدوی

در خصوص اتهام س. م. دایر بر استفاده از انشعاب غیر مجاز آب به شرح کیفرخواست صادره از دادسرای عمومی و انقلاب تهران با بررسی اوراق پرونده شکایت شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهرتهران، گزارش ضابطین و دفاعیات غیر موجه متهم با احراز بزهکاری نامبرده و با استناد به ماده 660 قانون تعزیرات 1375 به پرداخت مبلغ 16911180 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می‌نماید جبران خسارت مستلزم تقدیم دادخواست حقوقی می‌باشد رای صادره حضوری ظرف مهلت بیست روز پس از ابلاغ قابل اعتراض در محاکم تجدیدنظر استان تهران است.

رئیس شعبه --- دادگاه کیفری 2 تهران -حسن پاشازاده

رای دادگاه تجدیدنظر استان

شماره پرونده: --- شماره دادنامه: --- تاریخ: 1395/02/26

رای دادگاه

در خصوص تجدیدنظرخواهی آقای س. م. نسبت به دادنامه شماره --- - 940 مورخ 94/12/16 صادره از شعبه --- دادگاه کیفری دو تهران که به موجب آن تجدیدنظرخواه به اتهام اخلال در تاسیسات آب و استفاده غیر مجاز از انشعاب آب به پرداخت 16911180000 ریال در حق دولت محکوم شده است دادگاه با التفات به جامع اوراق پرونده و قطع نظر از اینکه در دادنامه تایپی رقم و مبلغ جزای نقدی منطبق با پیش نویس رای اصلی تنظیم نشده است که این مهم به دادگاه محترم بدوی تذکر داده می‌شود مع ذلک با توجه به محتویات پرونده و مفاد لایحه تجدیدنظرخواهی نظر به اینکه بزه منتسبه حسب اوراق و مندرجات پرونده و دلایل منعکس در رای محرز بوده و ایراد و اعتراض موجه و موثریکه موجبات نقض و بی اعتباری دادنامه معترض عنه را ایجاب نماید ابراز و اقامه نشده و از حیث رعایت تشریفات قانونی و مبانی استنباط و توجه به مستندات فاقد اشکال می‌باشد لذا با اعتراض به استناد بند الف ماده 455 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری دادنامه تجدیدنظرخواسته تایید می‌گردد رای صادره قطعی است.

شعبه --- دادگاه تجدیدنظر استان تهران - رئیس و مستشار

رضا آروین - سیدصادق نبوی لاریمی

منبع