واگذاری حق بهره برداری از زمین با پلاک های ثبتی (460) به مساحت (7722/20) متر مربع واقع در بخش (10) تهران از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مصوب 1394/03/02 وزرای عضو کمیسیون لوایح هیات دولت

وزیران عضو کمیسیون لوایح در جلسه 1394/3/2 به پیشنهاد شماره 3751-2 /20 مورخ 1394/1/11 وزارت نفت و به استناد مواد (117) و (118) قانون محاسبات عمومی کشور - مصوب 1366- و در چارچوب تفاهمات به عمل آمده و با رعایت تصویب‏ نامه شماره 36553 /ت39948 ه- مورخ 1387/3/11 تصویب کردند:

1- حق بهره ‏برداری از زمین با پلاک ‏های ثبتی (460) اصلی و (1) و (2) فرعی از (460) اصلی به مساحت (20 /7722) متر مربع واقع در بخش (10) تهران از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‏ های نفتی ایران به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بیمارستان بهارلو) واگذار و معادل قیمت دفتری آن از سرمایه شرکت یاد شده کسر می‏ گردد.

2(اصلاحی 1394/05/04)- درمانگاه بیمارستان بهارلو واقع در خیابان خطیب با پلاک‏ های ثبتی (129 /473)، (197 /473)، (198 /473) و (199 /473) واقع در بخش (10) تهران به ترتیب به مساحت‏ های (025 /98)، (30 /91)، (25 /98) و (15 /98) متر مربع مطابق مندرجات سند رسمی مالکیت با رعایت قوانین و مقررات مربوط از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‏ های نفتی ایران واگذار می‏ گردد. ملک یاد شده توسط کارشناسان منتخب مجمع عمومی شرکت مذکور به قیمت روز ارزیابی و پس از تایید مجمع عمومی، سرمایه آن شرکت معادل قیمت مذکور افزایش می ‏یابد.

3(اصلاحی 1394/05/04)- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بیمارستان بهارلو) در راستای اجرایی نمودن توافقات موظف است، علاوه بر واگذاری ملک بند (2) یادشده، ظرف شش ماه از محل اعتبارات مصوب مربوط نسبت به خرید و انتقال چهار باب ساختمان دیگر (با مجموع مساحت حدود (2000) متر مربع) یا پرداخت معادل ارزش روز آنها با رعایت قوانین و مقررات مربوط به وزارت نفت (شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران) اقدام کند. املاک یاد شده توسط کارشناسان منتخب مجمع عمومی شرکت مذکور به قیمت روز ارزیابی و پس از تایید مجمع عمومی، سرمایه آن شرکت معادل قیمت مذکور افزایش می یابد.

4- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به اصلاح و صدور اسناد مالکیت پلاک ‏های ثبتی یاد شده به ترتیب به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بیمارستان بهارلو) و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‏ های نفتی ایران با قید عبارت "هرگونه تغییر بهره‏ بردار و واگذاری منوط ‏‏به تصویب هیات وزیران خواهد بود" اقدام ‏و اسناد یادشده را جهت نگهداری در خزانه اسناد مالکیت به وزارت امور اقتصادی و دارایی (اداره‏ کل اموال دولتی) ارسال نماید.

5- در صورت تغییر بهره‏ بردار توسط هیات وزیران، دستگاه بهره ‏بردار مکلف است بدون دریافت وجه یا اخذ مجوز یا عناوین مشابه آن نسبت به واگذاری موضوع این تصویب‏ نامه به بهره ‏بردار بعدی اقدام نماید.

این تصویب‏ نامه در تاریخ به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور