برای اجرای ماده21 قانون مصوب ششم دی ماه 1315و رفع احتیاجات فعلی وزارت عدلیه در نظر دارد اقدام بتشکیل دوره سوم آموزشگاه قضایی نموده و داوطلبانی که از عهده امتحانات مربوطه برآیند به مشاغل قضایی منصوب نماید اشخاصی میتوانند وارد آموزشگاه قضایی بشوند که یا در خدمات کشوری بوده و یا گواهینامه دوره اول متوسطه را دارا باشند داوطلبین میتوانند از اول فروردین ماه1316 تا مدت یکماه همه روزه از ساعت سه تا شش بعد از ظهر به دفتر داوطلبان اداره کارگزینی وزارت عدلیه مراجعه و با تسلیم دو نسخه رونویس مصدق ورقه شناسنامه و دو قطعه عکس یک گره و سایر مدارک لازمه نام خود را ثبت و پروانه ورود بهآموزشگاه را دریافت نمایند بداوطلبان آموزشگاه که بیکار هستند در حدود مقررات تدریجاً شغل موظف هم رجوع خواهد شد.
مدیرکل ثبت - عبدالله مستوفی