امکان ادامه اشتغال مستخدمین رسمی ادارات دولتی که سمت معلمی در مدارس دولتی داشته اند بر حسب احتیاج وزارت معارف

مصوب 1306/08/20 هیات وزیران

هیات وزراء در جلسه 20 ابان 1306 بر حسب پیشنهاد اقای وزیر معارف تصویب نمودند که مستخدمین رسمی ادارات دولتی که سمت معلمی در مدارس دولتی داشته اند بر حسب احتیاج وزارت معارف میتوانند کما فی السابق بمعلمی در مدارس اشتغال داشته باشند و ساعات تدریس انها را وزارت معارف معین نموده و به وزارت مالیه و سایر وزارتخانها و ادارات دولتی اطلاع خواهد داد و فقط همان ساعات معینه برای تدریس جزو ساعات خدمت اداری انها محسوب نخواهد شد.

دریافت فایل پی‌دی‌اف