هیات وزیران در جلسه مورخ 1365/5/26 بنا به پیشنهاد شماره 1219/دمورخ 1365/4/3 سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصویب نمودند:
متن زیر به عنوان تبصره به بند 12 تصویبنامه شماره 98956 مورخ 1363/12/19 هیات وزیران اضافه گردد:
تبصره - کلیه سوادآموزان مشمول قانون استخدام کشوری و همچنین سایر سوادآموزان دستگاههای موضوع ماده 1 آییننامه که در مقررات استخدامی ناظر بهآنان «پایه تشویقی» یا عناوین مشابه آن پیشبینی شده باشد در صورت دریافت گواهینامه دوره آخر سوادآموزی، هنگام استحقاق ترفیع از یک پایه تشویقی یاعناوین مشابه آن برخوردار خواهند شد.
سوادآموزانی که قبل از تاریخ الحاق این بند موفق به دریافت گواهینامه دوره آخر سوادآموزی گردیدهاند نیز مشمول مفاد این بند میباشند.
میرحسین موسوی - نخستوزیر