هیات وزیران در جلسه مورخ14 /10 /43تصویب نمودند که مبلغ دو میلیون ریال از محل اعتبار سال جاری دولت به منظور ایجاد پارک بزرگ نارمک و پارک بی سیم پهلوی در اختیار وزارت آبادانی ومسکن(سازمان مسکن)گذارده شود.
تخصیص مبلغ دو میلیون ریال به منظور ایجاد پارک بزرگ نارمک و پارک بی سیم پهلوی در اختیار وزارت آبادانی ومسکن
مصوب 1343/10/14 هیات وزیران