اجازه استفاده از خدمات افراد بازنشسته و بازخرید شده در دستگاههای دولتی

مصوب 1370/07/17 کمیسیون امور اجتماعی هیات دولت

اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه مورخ 1370/7/17 با توجه به اختیارات تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68964 /ت 756 مورخ 1368/9/4)، به استناد ماده (8) قانون "نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی" مصوب 1366 تصویب نمودند:
استفاده از خدمات افراد بازنشسته و بازخرید شده به شرح زیر در دستگاههای مذکور از تاریخ 1370/7/17 لغایت پایان سال 1371 با رعایت سایر مقررات مربوط مجاز می‌باشد.
1 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 733 /4 /م مورخ 1370/6/4 دادگستری جمهوری اسلامی ایران در اداره کل مرکز پزشگی قانونی.
2 - دو (2) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه شماره 11464 /310 /2874 مورخ 1370/6/24 وزارت کشاورزی در آن وزارت و سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی.
3 - سه (3) نفر از افراد بازنشسته و با خرید شده موضوع نامه های شماره 17324 /7225 /72 مورخ 1370/7/1 و شماره 16071 /7146 /72 مورخ 1370/7/1 وزارت فرهنگ و آموزش عالی در دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی شریف.
4 - پنج (5) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه های شماره 7099 مورخ 1370/7/2 و شماره 4887 مورخ 1370/6/24 و شماره 6559 مورخ 1370/6/23 و شماره 6746 مورخ 1370/6/27 و شماره 6743 مورخ 1370/6/27 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سازمان تامین اجتماعی، سازمان منطقه ای بهداشت و درمان استان زنجان دانشگاه علوم پزشگی ایران و سازمان منطقه ای بهداشت و درمان استان تهران.

این تصویبنامه در تاریخ 1370/7/29 به تائید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

معاون اول رئیس جمهور- حسن حبیبی