هیات وزیران در جلسه 1339/02/03 تصویب نمودند نظر به اینکه به مناسبت ورود شخصیت های خارجی که در سال گذشته بایران آمده و در اصفهان به وسیله تیمسار سرتیپ فرزانگان استاندار استان دهم از آنها پذیرائی به عمل آمده و متحمل مخارجات زیادی شده اند مبلغ دویست هزار ریال (-/200000ریال) به عنوان پاداش در وجه ایشان پرداخت شود.
از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی