ماده واحده - وزارت مالیه مجاز است از محل صرفهجوئی بودجه پرسنلی وزارتخانهها در عید نوروز مبلغی به عنوان عیدی مستخدمین جزء(سرپائی) پرداخت نماید - میزان این عیدی برای آن عده از مستخدمین جزء (اعم از مرکز و ولایات) که سال را تمام در سر خدمت بودهاند معادل یکماه حقوق و برای سایرین به نسبت عده ماههائی خواهد بود که در سر خدمت حاضر بودهاند.
این قانون که مشتمل بر یکماده است در جلسه لیله بیست و یکم اسفند ماه یکهزار و سیصد و پنج شمسی به تصویب مجلس شورای ملی رسید.
رئیس مجلس شورای ملی - حسین پیرنیا