هیات وزیران در جلسه 22 دی ماه 1326 بنا به پیشنهاد شماره 48447ر21552 وزارت کشور تصویب نمودند:
1- از هر تقاضای ثبت ملکی که از طرف مالکین اداره ثبت فردوس میشود صدی یک بهای ارزیابی شده.
2- از معاملات ثبتی که در دفاتر ثبت اسناد به عمل میآید صدی نیم بهای مورد معامله به وسیله اداره ثبت به عنوان عوارض بنفع شهرداری فردوس گرفته شود.
از طرف نخستوزیر