هیات وزیران در جلسه مورخ 17 /12 /34 بنا به پیشنهاد وزارت امور خارجه تصویب نمودند که طبق بند 3 از ماده 19 جهت دوشیزه ایران حکیمی صبیه ارشد جناب آقای عباسقلی حکیمی وزیر مختار شاهنشاهی در مسکو گذرنامه خدمت صادر گردد.
از طرف نخست وزیر
هیات وزیران در جلسه مورخ 17 /12 /34 بنا به پیشنهاد وزارت امور خارجه تصویب نمودند که طبق بند 3 از ماده 19 جهت دوشیزه ایران حکیمی صبیه ارشد جناب آقای عباسقلی حکیمی وزیر مختار شاهنشاهی در مسکو گذرنامه خدمت صادر گردد.
از طرف نخست وزیر