هیات وزیران در جلسه مورخ 4 /6 /36 بنا به پیشنهاد شماره 2114 ل - 29 / 5 /36 وزارت کشور طبق تبصره 2 از ماده 2 قانون تقسیمات کشور مصوب آبانماه 1316 تصویب نمودند که قریه ثمردشت از بخش حومه شهرستان ملایر منتزع و ضمیمه بخش و فس شهرستان اراک گردد.
انتزاع قریه ثمردشت از بخش حومه شهرستان ملایر و انضمام آن به بخش وفس شهرستان اراک
مصوب 1336/06/04 هیات وزیران