اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه 1372/2/1 با توجه به اختیار تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 /ت 756 مورخ 1368/9/4) و به استناد ماده (8) قانون «نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی » - مصوب 1366 - تصویب نمودند:
استفاده از خدمات دو (2) نفر بازنشسته موضوع نامه های شماه 14336 مورخ 1371/12/17 و شماره 14825 مورخ 1371/12/27 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تاریخ 1372/2/1 لغایت پایان سال 1372 به ترتیب در دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مجاز است.
این تصویبنامه در تاریخ 1372/2/18 به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور