هیات وزیران در جلسه مورخ 1370/7/14 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و وزارت امور اقتصادی دارائی و به استناد بند «ب» ماده (2) قانون امور گمرکی مصوب 1350 تصویب نمود:
شهرداریها و شرکتهای واحد اتوبوسرانی از پرداخت (70%) سود بازرگانی مربوط به اتوبوس های وارداتی خود، معاف میباشند.اتوبوس هائی که برای شهرداریها و شرکتهای واحد اتوبوسرانی توسط شرکت گسترش خدمات فنی (به عنوان عامل اجرای قرارداد خرید اتوبوس های مذکور) از تاریخ 1370/1/1 وارد شده یا میشوند مشمول معافیت این تصویبنامه می گردند.
معاون اول رئیس جمهور- حسن حبیبی