هیات وزیران در جلسه مورخ 1338/3/12 تصویب نمودند که از اول خردادماه 38 ماهی دو هزار ریال (2000 ریال) از محل اعتبارات سال جاری دولت به عنوان کمک و مساعدت در وجه بانو شمسی ضرابی عیال مرحوم سید محمد سادات دربند کارمند سابق وزارت پست و تلگراف پرداخت شود.
از طرف نخست وزیر- اشرف احمدی.