واگذاری حق بهره برداری از اماکن و انبارهای ذخیره سازی گندم و آرد کشور از سازمان غله کشور به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

مصوب 1386/05/14 هیات وزیران

هیئت‌وزیران در جلسه مورخ 1386/5/14 بنا به پیشنهاد شماره 20579 /1 مورخ 1385/7/3 وزارت بازرگانی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تصویب نمود:

1- حق بهره‌برداری از کلیه اماکن، سیلوها و انبارهای ذخیره‌سازی گندم و آرد کشور و تاسیسات جانبی مربوط که از محل طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای خریداری، احداث، تکمیل یا در حال تکمیل می‌باشد با درج عبارت ”مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران“ در اسناد مربوطه از سازمان غله کشور (در حال تصفیه) به شرکت مادر‌تخصصی بازرگانی دولتی ایران و شرکتهای غله و خدمات بازرگانی مناطق چهارده‌گانه کشور واگذار می‌گردد.

2- به لحاظ حفظ و نگهداری و مرمت و مکانیزاسیون انبارها و سیلوهای ذخیره‌سازی گندم معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور منابع لازم و مورد نیاز را در بودجه سنواتی پیش‌بینی و هزینه استهلاک مربوط را در بودجه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و شرکتهای زیرمجموعه (غله و خدمات بازرگانی) لحاظ و پایدار نماید.

پرویز داودی
معاون اول رئیس‌جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف