اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه مورخ 1369/12/22 با توجه به اختیارات تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694/ ت 756 مورخ 1368/9/4)، به استناد ماده (8) "قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی " مصوب 1366 تصویب نمودند:
استفاده از خدمات افراد بازنشسته و بازخرید شده به شرح زیر در دستگاههای مذکور از تاریخ 1369/7/1 لغایت پایان سال 1370، با رعایت سایر مقررات مربوط بلامانع میباشد.
1 - سه (3) نفر افراد بازنشسته موضوع نامه های شماره 10021 مورخ 1369/12/5 و شماره 10022 مورخ 1369/12/5 و شماره 10023 مورخ 1369/12/5 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ترتیب در سازمان منطقه ای بهداشت و درمان استان مازندران، سازمان منطقه ای بهداشت و درمان استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی.
2 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 13279/11 مورخ 1369/8/22 وزارت راه و ترابری در راه آهن جمهوری اسلامی ایران.
3 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 710/15085/3 مورخ 1369/10/23 وزارت آموزش و پرورش در آن وزارت.
این تصویبنامه در تاریخ 1370/2/3 به تائید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
حسن حبیبی - معاون اول رئیس جمهور