هیات وزیران در جلسه مورخ 1362/02/04 در رابطه با مسائل جزیره کیش تصمیمات ذیل را اتخاذ نمودند.
1 - وزارت راه و ترابری نسبت به تحویل گرفتن فرودگاه جزیره کیش از طریق سازمان هواپیمایی کشوری اقدام نماید.
2 - وزارت نیرو کلیه دستگاههای آب شیرینکن مستقر در جزیره مزبوررا جهت تعمیر و راهاندازی در اختیار سازمان عمران کیش قرار دهد.
3 - جهت راهاندازی شیلات جزیره مذکور، وزارت کشاورزی و عمران روستائی دو کشتی ماهیگیری در اختیار سازمان عمران کیش قراردهد و درصورتی که کشتیهای مذکورازطرف شیلات جنوب دراختیارسازمان عمران کیش قرارنگیرد سازمان مذکوراجازه وارد نمودن تعدادی کشتی مناسب را دارد.
میرحسین موسوی - نخستوزیر