اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه مورخ 1370/9/6 با توجه به اختیارات تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 /ت 756 مورخ 1368/9/4) به استناد ماده (8) قانون "نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی" مصوب 1366 تصویب نمودند:
استفاده از خدمات افراد بازنشسته و بازخرید شده به شرح زیر از تاریخ 1370/9/6 لغایت پایان سال 1371 در دستگاههای مذکور، با رعایت سایر مقررات مربوط مجاز میباشد.
1 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 66047 مورخ 1370/8/20 وزارت کار و امور اجتماعی، در آن وزارت.
2 - دو (2) نفر افراد بازنشسته و بازخرید شده موضوع نامه های شماره 21823 مورخ 1370/7/3 وزارت امور اقتصادی و دارائی در بانک مسکن و بانک ملت.
3 - دو (2) نفر افراد بازنشسته و بازخرید شده موضوع نامه های شماره 21795 /9210 /72 - مورخ 1370/8/26 و شماره 20753 /9377 /72 مورخ 1370/8/14 وزارت فرهنگ و آموزش عالی در مجتمع آموزش عالی زنجان و دانشگاه صنعتی شریف.
4 - ده (10) نفر افراد بازنشسته و بازخرید شده موضوع نامه های شماره 9478 مورخ 1370/8/22، شماره 9016 مورخ 1370/8/14، شماره 9017 مورخ 1370/8/14، شماره 8809 مورخ 1370/8/11، شماره 8810 مورخ 1370/8/11، شماره 9166 مورخ 1370/8/8 - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان منطقه ای بهداشت و درمان استان تهران، دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و سازمان انتقال خون ایران.
این تصویبنامه در تاریخ 1370/9/27 به تائید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
حسن حبیبی - معاون اول رئیس جمهور