اکثریت وزرای عضو کمیسیون رفاه اجتماعی هیات دولت در جلسه مورخ 1371/6/4 با توجه به اختیار تفویضی هیات وزیران (موضوع تصویبنامه شماره 68694 / ت 756 مورخ 1368/9/4)، به استناد «ماده (8) قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاههای دولتی» مصوب 1366 تصویب نمودند:
استفاده از خدمات بازنشستگان و بازخریدشدگان به شرح زیر از تاریخ 1371/6/4 لغایت پایان سال 1372 در دستگاههای مذکور، با رعایت سایر مقررات مربوط مجاز میباشد:
1 - شش (6) نفر بازنشسته و بازخرید شده موضوع نامههای شماره 5276 مورخ 1371/5/24، شماره 5419 مورخ 1371/5/26، شماره 5055 مورخ 1371/5/18، شماره 5423 مورخ 1371/5/26، شماره 4349 مورخ 1371/4/31 و شماره 2134 مورخ 1371/3/10 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، سازمان منطقهای بهداشت و درمان استان تهران و سازمان منطقهای بهداشت و درمان استان خوزستان.
2 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 1554 - 71 /10 /و مورخ 1371/2/26 وزارت جهاد سازندگی در آن وزارت.
3 - فرد بازنشسته موضوع نامه شماره 7878 /310 /2056 مورخ 1371/5/18 وزارت کشاورزی در آن وزارت.
4 - دو (2) نفربازنشسته موضوع نامههای شماره 3263 /14897 /72 مورخ 1371/2/20 و شماره 4302 /5825 /72 مورخ 1371/2/30 وزارت فرهنگ و آموزش عالی در دانشگاه شهیدبهشتی و موسسه بینالمللی زلزلهشناسی و مهندسی زلزله.
این تصویب نامه در تاریخ 1371/6/25 به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.
حسن حبیبی
معاون اول رئیس جمهور