هیات وزراء در جلسه 29 اسفند ماه 1313 برطبق پیشنهاد وزارت پست و تلگراف و تلفن و موافقت وزارتمالیه تصویب نمودند که تل خسروی جزء نقاط بد اب و هوا محسوب و بمامورین اعزامی بانجا مطابق مقررات نظامنامه مصوب فوق العاده بدی اب و هوا داده شود.
محسوب کردن تل خسروی جزء مناطق بد آب و هوا
مصوب 1313/12/29 هیات وزیران