هیات وزیران در جلسه مورخ 1392/3/12 بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد تبصره (3) ماده (57) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران - مصوب 1389 - تصویب نمود:
یک معاونت به عنوان معاونت پرستاری به تعداد معاونتهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه میشود.
محمدرضا رحیمی
معاون اول رئیس جمهور