هیات وزراء در جلسه 14 تیرماه 1314 بر طبق پیشنهاد نمره 40ر6191 وزارت پست و تلگراف تصویب نمودند که خسروی در جزء نقاط بد آب و هوا محسوب و بمامورین آنجا فوقالعاده بدی آب و هوا از اول سال 1314 از قرار ربع حقوق پرداخته شود.
محسوب نمودن منطقه خسروی در جزء مناطق بد آب و هوا و پرداخت فوق العاده بدی آب و هوا به مامورین آنجا
مصوب 1314/04/14 هیات وزیران