هیات وزیران در جلسه مورخ 17 اردیبهشت 1337 تصویب نمودند که لار از حیث بدی آب و هوا جز و منطقه درجه 1 محسوب گردد.
محسوب نمودن شهرستان لار به عنوان منطقه درجه 1 از حیث بدی آب وهوا
مصوب 1337/02/17 هیات وزیران
هیات وزیران در جلسه مورخ 17 اردیبهشت 1337 تصویب نمودند که لار از حیث بدی آب و هوا جز و منطقه درجه 1 محسوب گردد.